Jak nakupovat

Jaké značky kávy nabízíte?
Nabízíme široký výběr prémiových značek kávy, včetně oblíbených značek jako Lucaffé, Mamis Caffé a dalších. Na našich stránkách najdete kávu, která odpovídá vašim chuťovým preferencím a požadavkům.

Prodáváte i něco jiného než kávu?
Ano, kromě kávy nabízíme také čokolády a čaje. Plánujeme postupně rozšiřovat náš sortiment, abychom vám mohli nabídnout ještě více kvalitních produktů.

Jak mohu najít kávu od konkrétní značky?
Jednoduše použijte vyhledávací panel na našich stránkách nebo přejděte do kategorie „Značky“, kde můžete vyhledávat produkty podle značky. Pokud potřebujete pomoc, náš zákaznický servis vám rád poradí podle vašich preferencí.

Jak zjistím, která značka kávy je pro mě nejvhodnější?
Doporučujeme vám přečíst si popisy produktů, kde najdete podrobnosti o chuťovém profilu jednotlivých značek. Pokud potřebujete pomoc, náš zákaznický servis vám rád poradí podle vašich preferencí.

Mohu získat slevy nebo akce na kávu různých značek?
Ano, pravidelně nabízíme slevy a speciální akce. Přihlaste se k odběru našeho newsletteru, abyste získali nejnovější informace o slevách.

Jak často aktualizujete svou nabídku kávy?
Naše nabídka kávy se pravidelně aktualizuje, abychom vám přinášeli nejnovější produkty a trendy ze světa kávy. Nezapomeňte sledovat naše novinky.

PLATBA A DORUČENÍ:

Jaké máte možnosti platby?
Nabízíme různé možnosti platby včetně platby kartou, bankovního převodu a platby na dobírku.

Jaké jsou náklady na doručení?
Náklady na doručení se liší podle místa doručení a hmotnosti objednávky. Přesnou částku zjistíte při dokončování objednávky.

Jaké jsou možnosti doručení?
Doručujeme prostřednictvím služby Packeta. Můžete si vybrat mezi doručením na adresu nebo výdejním místem Packeta. Podrobnosti a časy doručení najdete při pokladně.

Doručujete i do zahraničí?
Momentálně doručujeme pouze v rámci Slovenska a Česka. Pro možnosti doručení do jiných zemí nás prosím kontaktujte na info@kafizo.cz.

Kdy obdržím svou objednávku?
Objednávky přijaté do 12:00 expedujeme tentýž den, nejpozději do 24 hodin.

Jak mohu sledovat svou objednávku?
Po odeslání objednávky obdržíte sledovací číslo, které vám umožní sledovat pohyb zásilky.

Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?
Pokud si přejete změnit nebo zrušit stav objednávky, kontaktujte nás co nejdříve na info@kafizo.cz.

Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
Momentálně nenabízíme možnost osobního vyzvednutí.

Mohu upravit objednávku, kterou jsem již dokončil?
Obraťte se na naši zákaznickou podporu na info@kafizo.cz a my situaci vyřešíme.

Co mám dělat, pokud chci zrušit svou objednávku?
Pokud chcete zrušit svou objednávku, kontaktujte nás co nejdříve na info@kafizo.cz a my situaci vyřešíme.

Co když chci zboží vrátit?
Pokud potřebujete vrátit zakoupené zboží, máte na to 30 denní lhůtu, která začíná běžet ode dne přijetí objednávky. Zboží musí být nepoužité a v původním balení. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, kontaktujte nás s číslem vaší objednávky.

Jak mohu uplatnit reklamaci?
V případě reklamace nás prosím kontaktujte na reklamace@kafizo.cz s podrobným popisem problému a my situaci okamžitě vyřešíme.

Jak mohu vrátit zboží?
Pokud chcete zboží vrátit, kontaktujte náš zákaznický servis na info@kafizo.cz, který vás provede procesem vrácení a zajistí všechny potřebné kroky.